Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Hermansson - 22 april 2012 12:05

Mmh... Här sitter man och har döö tråkigt! :|

Någon som har förslag på vad man kan göra!!

Ska snart äta (hoppas jag!) och sen ska jag gå till bästige Emiliaoch ha kul!

Sen vid 16.05 ska jag titta på ettan! För då spelar Guif match och Jimmy Janson gör komeback!! (typ bara den här matcken, men ändå!)

Och jag är så arg att dom kommer hem så sent..! För min pappa ska köra dom (han kör buss) och hade dom inte kommit hem så sent hade jag fått se matcken live!!!! >:(


♥♥♥♥Och Gökstens 99:or är i A-slutspel i Katrineholmscupen!♥♥♥♥

 

 

Av Emma Hermansson - 21 april 2012 13:31

Japp! Det blev stan med mamma och Amanda!♥

Kom nyss hem ch ska snart äta! Men det här är vad vi köpte!


En vattenflaska till mig!

En bikini till mig!

Jag köpte en ring!

Amanda fick en bikini!

Wilma fick jacka och byxor att ha ute!

Amanda köpte ett linne!


 

Bilderna blev lite suddia men det här är vad jag köpte nyss!<3 :)

Av Emma Hermansson - 21 april 2012 08:54

God morgon allihoppa! :)

Har vart vaken ett tag nu... (TRÅKIGT!) Vaknade typ jätte tidigt!... :| Eller vid kvart i åtta....

Så jag ska snart gå ner och äta frukost. :)

Sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag! kanska ska gå på stan med mamma och Amanda!

Eller va med någon kompis.. Vet inte riktigt! Det får vi se ;)

Av Emma Hermansson - 20 april 2012 17:01

JA! Äntligen! Nu har Amanda varit snäll och fixat en fin header till mig! :D♥♥ (orka/är inte så bra på det själv!)

Och jag har fått över alla mina bilder från mobilen på datorn! :D

Så nu har jag massa bilder på mig om ni vill ha det + massa andra fina bilder på typ allt möjligt! x)


Det har värkligen varit en bra dag idag! Bortsett från svanskotan då....... :|

Och den blir bara bättre för snart ska jag ner och äta tacos med familjen, sen ska vi mysa och titta på Letīs dance!♥ :)

 

Bilden är tagen i höstas precis efter att jag klippt mig! Jag har liser på mig då! Och det va innan jag tonade håret! :| Ska lägga upp en bild på fula mig med tonat hår också snart! ;)

Av Emma Hermansson - 20 april 2012 11:57

Det regnar fortfarande! :D

Så vi fick vara inne nu på luchrasten också! :D

Fast det va suuper äcklig mat! >:(


Men nu ska jag sitta och blogga och ha kul med Ida och Madde! :)

Av Emma Hermansson - 20 april 2012 09:37

AJ! Har jätte ont i svanskotan(tror jag det är) så jag kan knappt sitta,gå,springa eller böja mig ner! :(

Det gör ont och är jätte jobbigt! Man känner sig handikappad! >:(


Men just nu sitter jag och bloggar i skolan med Ida!

Och sen bild!!!


Kramizz!<3


Läs Idas blogg här!

Av Emma Hermansson - 19 april 2012 18:03

Konseretn igår kväll: Tummen upp!♥

Skolan: Tummen mitt emellan! :)

Stan med Amanda: Tummen upp!♥

Tröjan Jag och Amanda köpte tsm: Tummen upp!♥

Maten: Tummen upp!♥  (haha! mackaroner och korv!)

CrossFit träningen: Tummen upp!♥  (har inte tränat än xP,den börjar 18.30)

Blev utelåst utan nyckel: Tummen ner! :(


En kort sammanfattning över min dag idag! :)

Men nu ska jag åka och träna så vi syns!♥



Av Emma Hermansson - 18 april 2012 17:48

Jag kan inte låta bli att berätta det här!

Idag på lunchrasten i skolan var det några tjejer och någon kille som gick i typ 5 tror jag...♥

Dom hade postit lappar på magen där det stod "Gratis kramar!"♥ :)

Så jag och mina kompisar fick varsin kram, dom va så söta! x)

Ovido - Quiz & Flashcards