Emma Hermansson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma Hermansson - 7 augusti 2013 10:13

 

Efter som jag har så dåliga ideer om vad jag kan blogga om så tänkte jag göra en sån här grej som är ganska enkel. tänkte först göra "innan jag dör" men det gör min kompis, o eftersom jag redan avgudar henne och hennes blogg så mycket så tyckte jag det skulle bli lite fel om jag också gjorde så, så ja. här kommer första.


€ Jag har glasögon, och fick det för ca 4 år sen. (fast jag använder linser, typ jämt)

€ Båda mina barndoms bästisar har flyttat ifrån mej, så dom träffar jag typ aldrig längre.

€ Alla mina bra kompisar börjar på E. Emelie, Evelina C, Emilia, Ellen, Evelina S och Erika.

€ Jag har spelat handboll i Göksten i ca 7 år.

€ Jag kan vara ganska elak och hemsk så låt er inte luras tro att jag är ett ängla barn som är jätte snäll mot alla.




Av Emma Hermansson - 4 augusti 2013 11:13

Jag har sen sist vi sågs här

 

nördat igenom hela twilight serien i brist på annat att göra.

 

vart hos mormor och morfar o ätit pankakor och lakris tills tungan blivit helt svart, och städat bland en massa gamla barn leksaker.

Sen har jag även vart på stan med josse då jag införskaffade mej bla en ny mysig tjock tröja, kollat på klockan då den slagit över till 00.00 och kollat på himlen när den lysts upp av massa blixtar till långt in på natten, och läst ut en mega bra bok!

Hur har ni haft det??


Av Emma Hermansson - 2 augusti 2013 13:15

 

Till en annan planet där inget har betydelse, där blommorna blommar och där fåglarnas sång aldrig tystnar.

Ovido - Quiz & Flashcards