Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Hermansson - 5 juni 2013 18:42

 

Idag har det var skolavslutning. och då såg jag ut såhär. jag själv tyckte jag var väldigt fin i min sommriga klänning med matchande jeansjacka och en massa fina lockar. (som jag hoppas att ni ser)

 

Och tillsammans med 8k så satt vi i aulan och spelade en massa somriga låtar och fanfarer för alla glada barn som skulle få sommarlov och sluta 9:an.

 

Efter det så tog jag farväl av alla underbara människor i min bästiga klass. som jag kommer sakna ända upp till månen.♥

 

Sen tog jag och Ellen bussen hem och gick till Pettersons rundan (som är en alldeles utmärkt grusväg på "landet" som man kan ta finfina bilder på) så där tog vi några fina bilder på oss.

 

Här är lilla jag.  

 

Sen när jag kom hem stod ett fint paket till mig på bordet...  

.....Med ett superfint armband i.  

Sen åkte jag, mamma, Amanda och Wilma ner på stan för att äta lite god mat. (förlåt för att du inte fick va med på bild mamma, men tack för maten och att du tog bilden!♥)

 

Och medans vi ändå va nere på stan så passade vi på att byta ett klockbatteri och prova muppiga solglasögon.



Och det är ungefär allt jag gjort idag, för sen åkte vi hem, kollade lite på betygen (som jag faktiskt måste säga va bra!)

och bara njöt av att vi fått sommarlov. som vi gör fortfarande...


Av Emma Hermansson - 4 juni 2013 18:13

   

Här får ni några super dåliga bilder på min skolavslutnings klänning och ett par skor som jag köpte med mamma i söndags.

Av Emma Hermansson - 3 juni 2013 13:11

jaha. Då har man haft årets första vattenkrig, hoppat studsmatta o skrattar så man fått ont i magen, ätit köttbullar o vart med bästa tjejorna. O nu taggar vi slagstaglass med bästa klassen.

Av Emma Hermansson - 2 juni 2013 20:16

   

Idag har det känts som lördag fast det igår kändes som om det skulle vara måndag idag och allt har vart helt konstigt.
Fast mitt i allt det konstiga så har jag ändå hunnit med ett par fina saker som att baka årets andra rabarberpaj, köpt en finfin sommar klänning i en ny liten mysig affär och ett par randigt fina skor, spelat badminton o kubb, ätit god mat o grillat marshmallows och hunnit njuta av sommaren.

Ps. Ni får bild på dom nyinköpta sommar grejorna imorgon. Ds.

Av Emma Hermansson - 1 juni 2013 19:30

 

 10 tecken på att min sommar är här.


◘ det är den första juni

◘ det är varmt nästan hela tiden

◘ solen har kommit fram

◘ jag har tagit årets första dopp

◘ sommarlovet kommer med stormsteg

◘ för det är bara 3 dagar kvar i skolan

◘ jag har börjat gå i shorts

◘ jag har  köpt en finfin skolavslutnings klänning

◘ jag har cyklar i regnet utan att frysa

◘ jag har börjat planera alla äventyr jag ska ut på i sommar

◘ och jag har börjat bli brun


ps. vad är sommar för er?? ds.

Ovido - Quiz & Flashcards