Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Hermansson - 7 maj 2013 18:24

Lite 70-års firande hos farmor med lite fika o god mat, stå på händer konster och massa sol är inte så tokigt en tisdags kväll.

Av Emma Hermansson - 6 maj 2013 12:48

Sitter i solen o spelar lite gitarr.

Av Emma Hermansson - 5 maj 2013 19:22

   

Idag har jag planterat blommor och frön i förhoppningar om att det kommer blomma o bli fint i sommar, sprungit runt och busat cirkus hela dagen med typ världens goaste lillasyster. vi spelade lite handboll, hoppade hopprep, rockade rockring, sprang runt och njöt av det fina vädret, och vi lyckades med gemensamma krafter skriva ihop en alldeles perfekt sommar lista. vi lyckades även gegga ihop några olika ansiktsskrubbar som jag senare ska testa med mamma, leka lite med grannen och dränka oss i gatkritor medans vi målade ner fina bilder på plattorna.

och jag har längtatlängtatlängtat ännu mera till sommaren. så jag hoppas du kommer snartsnartsnart.

Av Emma Hermansson - 4 maj 2013 15:09

 

Då är ett till år fullt med blod, svett och tårar och härliga minnen över med världens bästa lag!

förmodligen det sista också på ett tag genom att det kommer ske vissa "förändringar" nästa termin, så från och med måndag kommer jag tillhöra gökstens 99:or och inte gökstens 98:or... ( snörvelsnyft) så det e bara att ta tjuren vid hornen och satsa på usm nu då tills nästa år då jag förhoppnings vis kommer tillbaka till mitt lag!


♥GÖKSTEN F-98♥

Ica

Av Emma Hermansson - 3 maj 2013 12:54

Har nu jobbat min sista dag på Ica med Erika idag. (för tillfället iaf)
Det har vart en super bra och rolig vecka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva det men har vart toppen!..
Idag har vi plockat upp frukt och mejeri produkter och skärt och fixat meloner. Och när vi va klara med det så fick vi i uppgift att fronta heela affären! (pust) och när vi va färdiga med det fick vi sluta!(så vi fick sluta kl. 11.45 för att vi frontade på ca 1 timme! Rekord!)
Och som tack för hjälpen den här veckan fick vi lite godis och ett diplom!! :D

Av Emma Hermansson - 1 maj 2013 16:02

Har legat i solen på altanen o läst och sprungit runt på gräsmattan och bara längtat längtat längtat till sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards