Emma Hermansson

Alla inlägg under maj 2013

Av Emma Hermansson - 21 maj 2013 19:30

Vet inte vad jag ska blogga om så nu får ni veta lite om vad jag gjort idag.
Jag har cyklat i regnet, sprungit massor på idrotten, fortsatt att skissa på min brevlåda, spelat spansk charader och tröttnat ut mig på crossfiten.

Ps. Någon gång i april fyllde den här lilla bloggen 1 år, så jag har tänkt göra ett inlägg om det o fira lite. (om jag hinner o inte glömmer det)
Så hur tycker ni att vi ska fira det??
Ds.

Av Emma Hermansson - 19 maj 2013 14:13

 

efter att ha ätit frukost, packat ihop alla saker, spelat minecraft, gått på stan i västerås med jassi och sofia efter att alla andra åkt hem, skrattat och flummat runt och gungat på konstiga gungor, försökt äta mellan allt skratt och köpt fina not saker, och blivit hämtade. är jag nu hemma igen efter en super grym och rolig helg!

Av Emma Hermansson - 18 maj 2013 21:14

 

 

Tagga eurovision Song Contest på stor skärm med massa underbara vänner och att vara vaken typ halva natten!! :)

Av Emma Hermansson - 18 maj 2013 14:45

   

Har nu traskat runt på Västerås alla gator, köpt en sluch (stav) men Klara som vi festade lite på, spelat en till konsert. pust. Och nu sitter vi o äter lite nappar och lyssnar på några som spelar innan det bär iväg ut på stadens alla gator igen! :)

Av Emma Hermansson - 18 maj 2013 10:56

Har ätit god frukost, traskat runt på stan med jassi, spelat på fina blåsinstrument och nu väntar vi på att få spela våran konsert.

Av Emma Hermansson - 18 maj 2013 00:03

Kort summering av kvällen. AS GRYMT! Har kört rum-kampen med massa roliga grenar, sprungit runt i Västerås och letat efter konstverk, tagit fina bilder, skrattat, gått runt i en as snygg keps o haft det bra med alla underbara vänner!
Sovgott.:)

Av Emma Hermansson - 17 maj 2013 19:45

Instrumentröra rep. Check
Mat paus på Max. Check
Avfärd mot rumfestivalen. Check

Av Emma Hermansson - 16 maj 2013 18:15

Har inte bloggat på några dagar nu och jag ber om ursäkt för det!
Men idag har jag iallafall ägnat min tid åt att titta på spansk film, fått tillbaka ett spanska prov där det lyser ett stort A mitt upp i ansiktet på en. lycka. Skrivit ett prov om gamla gubbar och musik, sen har jag även flygit omkull när vi körde brännboll så jag fick såna dära fina sommar skrap sår, haft en svenska redovisning, jobbat på min religion och tränat crossfit. :)

Justja jag har ätit pannkakor oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards