Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2013

Av Emma Hermansson - 16 april 2013 20:21

Ja hoppsan, nu har det blivit lite dålig bloggning igen. Men har haft fullt upp med konsert grejer, så vi skyller på det!..
Men iaf så är det konsert imorrn o jag vet inte vad jag ska ha på mig!.. :s
Så har lite panik kan man säga..
Men nog med skit snack nu, blir förhoppningsvis lite uppdatering imorrn under genrepet!;)
Hejsvejs!

Av Emma Hermansson - 13 april 2013 16:48

 

Idag har jag och Ellen vart ute på lite utflyckter. Vi va bla på en loppis där jag köpte ett par blommiga manchester short och 2 böcker.

 

Här är shortsen jag köpte, tycker väldigt mycket om dom men dock så va dom lite stora och vida i benen..

Men för övrigt så traskade vi runt en stund på stan, åt lite mat och var på någon messa i Munktell. Där vi jag 3 finfina vykort, ett block (av återvunnet papper.), massa godis o äpplen, lekte lite poliser och gjorde fingeravtryck och så var vi med i några tävlingar. :)

Av Emma Hermansson - 12 april 2013 17:27

Idag har jag väl mest traskat runt o haft det kul med Erika, kopierat händer o öron, jobbat lite (massa) matte och sytt lite på min tygväska och gjort sånna dära typisk fredag saker! :)
Hejdå!

Av Emma Hermansson - 11 april 2013 13:10

Fick min efterlängtade belöning/paket av Erika!;) (lärare)

Av Emma Hermansson - 10 april 2013 19:07

Har haft en super rolig eftermiddag med Eve.
Och nu sitter jag med Eve och Erika och kollar på Amandas/9k's slut konsert "back to the future" :)

Av Emma Hermansson - 10 april 2013 13:41

Förlåt för sämst uppdatering. Men här kommer det en liten snabbis.
Igår hade vi beep test, det gick bra (e fortfarande bäst av tjejerna) men det gick sämre än förra gången pga foten o förkylning..
Och idag har vi haft/ har dubbel dans och ikväll blir det konsert!:)

Av Emma Hermansson - 6 april 2013 22:15

 

 

 

Har haft "kalas".

Det har vart en jätte bra kväll men jätte bra vänner! (tack!♥)

Vi har bakat pizza, ätit kladdkaka o en massa godis, pratat o flummat en hel massa, skrattat och haft det super mysigt!

Vi körde lite lekar, som vissel leken, då mitt lag vann överlägset för klara satte kexet i halsen o inte kunde vissla! ;)

Kastat stövel, jag vann över alla! ätit snören och kört hopp tävling! (det sista gick inte så jättebra..)

Och allt har varit super kul med massa skratt!

Sen har jag fått massa fina presenter också, tack för dom!


.Ps.om nån läser, det måste göras om, ellerhur??♥.Ds.

Av Emma Hermansson - 5 april 2013 17:09

Har vart på heron city med mamma och Wilma. Vi såg på croodarna, den va faktiskt bra, lite rolig. Åt popcorn,
köpte jelly beans som låg i fina lådor, åt mat och tittade runt lite på Ikea, hittade en jättefin hylla med bara kånken och hade det mysigt! (sen behöver vi inte prata så mycket om att vi lekte kull på gatan, men det gjorde vi, o kul vare!;) )

Ovido - Quiz & Flashcards