Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Hermansson - 8 september 2012 11:00

     

Förlåt för att jag är så dålig på att blogga nu. men det är lite svårt att hinna med det när man kommer hem vid halv fem äter middag och sen sticker direkt till träningen..... :(

men nu ska jag blogga om när vi va i Mälarvik onsdag till torsdag! :)

det var jätte roligt! vi körde tävlingar mot 7H och mitt lag  mötte ett 7H lag, och det blev 2-2. det var kul! sen har vi badat, spelat kubb, flammsat, sprungit barfota, tittat på film, grillar, och jag och Amanda (när dom kom på kvällen) gjorde en gunga av ett tjockt rep i ett träd! fast den blev tyvärr inte med på bild här!... vi körde maffian under en gatlyckta vid spöktimmen och sprang runt och jagade varandra med en boll. satt uppe till halv 3 på natten, när vi egentligen skulle ha sovit halv ett! och var så trött på morgonen att jag fick upp 2 killar i min klass till att börja klättra i träd! för att sen vara ännu tröttare till att sitta och sjunga på bussen på väg hem, äta mat hemma hos Ellen, åka ner på stan för att gå i tre affärer för att sen åka hem igen och missa busshållsplatsen vi skulle gå av vid! för att sen titta på mister Bean, gå hem äta mat åka till träningen och sen stupa i sängen innan nio! :D det var två underbart roliga och flammsiga dagar!♥

Av Emma Hermansson - 2 september 2012 13:41

 

Igår var det fest/kalas för pappa!

Det var jätte kul och det kom en hel del folk! och vi gjorde em massa roliga saker!

vi spelade kubb. (jag och min kusin Erik vann med 10-1!) Det var jätte kul, vi tittade på tv, knöt roliga balong djur, fikade på en massa godsaker som jag, mamma Wilma och Amanda bakat! och så åt vi smörgåstårta. Det var så gott. och kul förståss! :) och så gjorde vi en massa andra roliga saker!

och nyss tittade jag på Pretty Little Liars i typ 2 timmar (fast den är inte slut än + att det är jätte spännande där vi slutade...) och åt en massa godsaker från igår! ;p Kan en helg bli bättre!?? Och snart kanske det bär iväg mot Telia för att skaffa sig en ny telefon! :)

Hadetgott!♥

Ovido - Quiz & Flashcards