Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2012

Av Emma Hermansson - 17 september 2012 17:59

Nu är det dax att spela lite fiol.!
Har haft en ganska bra dag i skolan idag. Flummat lite med Evelina, och fått
A på keyboard! :D haft andra döö tråkiga lektioner och ätit köttbullared mackaroner! (hemma)

Av Emma Hermansson - 16 september 2012 17:39

Spelat cup i helgen! Så himla kul! Och det blir ju extra roligt om man vinner som vi gjorde!:-) båda våra lag vann!

Av Emma Hermansson - 16 september 2012 09:09

Nu har jag fått en ny telefon så nu kan jag blogga oftare!! Och så kan jag blogga från den som jag gör nu:-D

Av Emma Hermansson - 13 september 2012 19:02

orkade inte hitta på någon bra rubrik för det är så jobbigt/svårt!

men har iallafall haft en underbar dag idag! (värkar som om jag bara har haft bra dagar sen jag började stålfors! och det förstår jag vf!)

men jag har spelat fotboll på idrotten, haft musik teori. (det var faktiskt roligt!) och geografi, och en massa andra lektioner. och idag fyller bästa Ellen 13 år, så vi sjöng för henne i matsalen när vi åt! det var kul! ;)

och så har jag handlat och nyss blev jag klar med en uurjobbig/tråkig problem lösning i matte läxan + glosor! så nu ska jag spela lite fiol och titta på Pretty little Liars kanske!♥

see you later aligator, after avile crokidile! ;)




Av Emma Hermansson - 12 september 2012 17:44

 

Haft en jätte bra och rolig dag i skolan idag, lite tjatigt frå kompisar men annars suuper!

Haft klassorkester och kör och det har varit jätte kul! :)

Blev tillsammans med en supersöt kille idag, liten pinsam stund där med man får väl härda ut antar jag! ;)

ja vad mer ska jag säga än att dagen vart jätte bra och ska snart åka iväg till träningen som jag hoppas blir lika bra!

Ser fram emot morgondagen!♥

Av Emma Hermansson - 10 september 2012 18:11

har varit bra!

Lite seg kanske men annars jätte rolig, det blev lite virrigt  efter lunchen men det gick fint det med!...

Kom dock hem lite sent till ett tomt hus, satte på tv och började plugga!.. tråååkigt!... har redan 3 läxor den här veckan... undra om det blir flera??? hoppas inte det!..

Men nu sitter jag här och bloggar och ska snart äta och sen sticka till träningen!

längtar tills imorgon för då blir det surprise! :D.... lite nervös e jag allt...... :|


Av Emma Hermansson - 9 september 2012 18:29

Gick hem till Ellen och hämtade hon och hennes lillebror Samuel. vi tog sen bussen ner till stan för att gå och titta på bio!

Vi valde filmen "Modig" (för det var typ den bästa som gick) och när vi skulle betala så hade jag presentkort på 100 kr. Ellen hade också det trodde vi... fast det var bara 5 kr kvar på det, så hon fick låna 105 kr av mig. så jag blev genast pank och hade inte råd med några popcorn... så vi gick till hemköp och köpte en chokladkaka och en påse färdig poppade popcorn!

när vi gick tillbaka och läste på biljetten så började filmen halv 4 isf 4.!.... Så vi missade reklamen! (det gjorde ju inte så mycket) och så hittade vi inte våra platsen så vi tog bara några som var lediga...  sen började filmen, och den var faktiskt bra!♥

HejDå!


Av Emma Hermansson - 8 september 2012 17:54

Sitter just nu i bilen och har läst lite. Och väntar på att Gökstens sista match ska spelas! Har tittat på 97: ornas första match, dom vann med 23-8:-) sen gick vi och tittade på 99: ornas match, dom vann med 14-8!Sen gick jag och pappa dag av pizza och gick in i några affärer i ett jätte stort köpcentrum! Det var jätte mysigt<3 och om en liten stund ska vi titta på 97: ornas andra match för att sen åka hem. HejDå!

Ovido - Quiz & Flashcards