Emma Hermansson

Direktlänk till inlägg 28 november 2015

Ett äventyrsfullt dygn.

Av Emma Hermansson - 28 november 2015 22:37

Det senaste dygnet har vart fullt av en massa äventyr. Jag sov hos Ida med Jennifer igår till idag. Vi åt en utav de största pizzorna jag någonsin sett och eftersom vi hade hela huset för oss själva passade vi på att spelade spel, dansa, sjunga extremt dåliga låtar på karaoke och mysa med film. Sen gick vi och la oss lite för sent i den största sängen vi kunde hitta som vi bäddat med de finsate barnsligaste sängkläderna vi hittade. För att sen vakna och laga pannkakor till frukost, åka hem till mej och baka lite till. Innan vi åkte ner på stan där vi sen hittade ner till bowlinghallen där vi spenderade en timme innan vi gick till contrast. Sen avslutades kvällen med Jassi på bio. Vilket var riktigt mys.

kul btw att detta inlägg försvann, så d är andra gången jag skriver d nu och jag minskade att börja mina meningar med "sen" med säkert 87.98% ändå lite bra jobbat av mej.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hermansson - 14 augusti 2016 20:01

  Man skulle ju kunna hoppas på att anledningen till att det vart helt dött här de senaste typ 3 veckorna är för att jag vart upptagen med att göra en massa roliga saker. Men ska jag vara ärlig så har jag knappt gjort något alls sen Åhus.. Det har...

Av Emma Hermansson - 27 juli 2016 18:38

                                                Förra veckan fick jag äntligen spela Åhus igen! Va fyra år sen sist och har verkligen saknat det då Åhus är höjdpunkten på året i handbollsväg I år hade vi ett eget lag anmält,...

Av Emma Hermansson - 9 juli 2016 22:08

  I måndags och tisdags jobbade jag mina förmodligen enda gånger för i sommar. Väldigt skönt att vara ledig nu i sommar men mindre skönt att vara fattig. Men tror att livet som arbetslös pasar mig rätt bra då jag inte klarar av att gå upp på morgna...

Av Emma Hermansson - 24 juni 2016 22:41

Spenderades som vanligt med kusinerna från Norge och mormor och morfar. Gick dessutom och plockade blommor med min moster som vi sen gjorde kransar av och blev faktiskt riktigt nöjd med min! ...

Av Emma Hermansson - 20 juni 2016 15:17

Igår hade jag och mina kompisar planerat en överrasknings fest för våran kompis då hon fyllde 17 i lördags. När hon kom hem blev hon minst sagt överraskad då vi alla hoppade fram framför henne, så vi lyckades verkligen göra en överraskning för ...

Ovido - Quiz & Flashcards