Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Emma Hermansson - 5 oktober 2014 20:59

Har spelat första steget i A-flicka sm denna helg. Åkte upp till Vallentuna för en match igår, vann den med 23-11. Spelade sen 2 matcher idag som vi vann med 26-7 och 35-4. Vilket innebär direkt till steg 3 och väntan enda till januari.. Men så himla roligt!

Av Emma Hermansson - 3 oktober 2014 20:09

Hejsan, allihopa hoppas ni är kvar där ute? Börjar fundera på om ens jag är kvar, för det var ett tag sen jag kikade in här.. Men går i nian, simmar i läxor och springer för livet på handboll.. Så bloggen är kanske inte det jag sätter högst upp på måste göra listan, så kikar in här då jag har tid och ork.

Men denna vecka har jag haft orienterings prov i en stor okänd skog. Vilket gick både bra och dåligt. Sen har jag pluggat, tränat och tagit emot mina nya skor jag har beställt med öppna armar. I love them! Ska se om jag hinner ta kort på de i helgen, fast det är SM steg.1 som står på schemat! Så himla peppad alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards