Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2014

Av Emma Hermansson - 2 september 2014 19:44

Då man bara kan åka hem från skolan och sätta sig i sängen med myskläderna på, med en god mellis framför en bra serie.

Av Emma Hermansson - 1 september 2014 16:55

(Ja jag är cirkus hur dålig som helts på att ta outfits bilder med mobilen all by my self) Men detta var iaf var jag har haft på mig denna halft soliga måndag.

~mina favoriter till byxor som jag har använt sönder.. köpta på lager157
~ blusen under den stickade tröjan är ärvd, men hittades för några år sen på Lindex.
~ den stickade tröjan har jag funnit på lager157
~ klockan är köpt på ur&penn
~ fuck cancer armbandet är en födelsedags present beställd från deras hemsida.
~ och nagellacket är gammalt. Från någon trevlig butik någonstans.

Ovido - Quiz & Flashcards