Emma Hermansson

Alla inlägg under juli 2014

Av Emma Hermansson - 4 juli 2014 15:56

Igår bestämde jag och min kompis, som jag inte träffat på jätte länge, att träffas och ha picknick. Men tyvärr regnade det hela dagen igår.. Så vi fick sitta i hennes källare istället, vilket inte va så dumt det heller. Så vi gjorde fruktsallad, med kakor och sprutgrädde, och pratade om allt mellan himmel och jord. Vilket va väldans mysigt. Sen spelade vi biljard, och jag va typ proffs på det!

Idag har jag jobbat lite och setat barnvakt åt Linnea. Vilket alltid är lika kul, dels för att jag tycker om att tjäna mina egna pengar och jobba mej till dem, och för att hon är så söt! (Bortsett från när hon skriker...)
och nu taggar vi strandhäng med la familia ett tag i det fina vädret!

Av Emma Hermansson - 1 juli 2014 20:29

Har på senaste veckorna införskaffat mej lite nya saker, så jag tänkte att ni skulle få se dom nu.

 

För någon vecka sen cyklade jag, pappa och Amanda till öb, där dom sålde böcker för en tia. Jag köpte dessa tre, varav jag inte har någon aning om dom är bra eller inte.. Men eftersom dom bara kostade en tia styck så tyckte jag det var värt det ändå.

   

Sen har jag köpt en ganska skrik färgad sporttopp från Stadium då dom var på rean och kostade hundra kronor istället för  kanske 200. (vet inte ens vad dom kostar i vanliga fall?) och den var ganska nödvändi också då mina jag har börjar bli liite slitna..

me gusta this one.

     

Sen har jag även blivit en bikini rikare. (vilket var M Y C K E T behövligt!) var lite tveksam på att köpa den pga att storleken jag ville ha inte fanns osv osv.. Men jag bestämde mej sen för att köpa den ändå, så den fick följa med hem.  

Sen har jag köpt en ny dubbelhäftande tejp då min gamla har tagit slut.          

Sen blev jag och mamma ett par skor rikare igår också. (eftersom vi vid det här laget använder samma storlek på dom flesta skor så köpte vi dom tillsammans) Dom är ljusblå race marine skor,och jag tycker dom är såhäääär fina. Tänk er ett par bruna sommarben med dom här på fötterna, hur fiint lixom!?


Sist men inte minst har jag köpt mej en ny svart kofta också. (eller jag fick den av mamma) Men eftersom den var lite svår att fotografera bra så man såg var det va osv blev det ingen bild på den. Men det är bara en vanlig svart kofta från Lindex så ja, ni vet nog hur den ser ut.

Ovido - Quiz & Flashcards