Emma Hermansson

Direktlänk till inlägg 23 juli 2014

om bussturer på landet och lunchdejter på stan

Av Emma Hermansson - 23 juli 2014 13:49

Tänkte säga att jag lever, a lot faktiskt. Sommar värmen som har kommit äger(även fast lakanen blir helt svettigt ihoptrasslade när man sover.) och jag gör mest ingenting på dagarna.

   

Men jag har sen jag kikade in här sist kärat ner mej i frysta hallon (eller hallon överhuvudtaget kanske.?) så jag äter dem mest hela tiden. I yoghurten til frukost, i smooties, i yoghurten på kvällen eller bara som dom är till mellis. så gott!

Sen en dag i brist på annat att göra bestämde jag och hon ovan, vid namn Ida, att vi skulle ses. Så jag satte mej på bussen mot landet och åkte dit. Vi va väl lite wild and crazy (as usual..), tappade skor i skön, gjorde challenges till hennes nya youtube kanal (som jag länkar här så fort den är färdig), försökte redigera videon, vilket inte gick speciellt bra då vi båda var väldigt dåliga på det.. Men färdig blev den iaf!Tränade gjorde vi också, badade, fick tusen nya myggbett och hade det mysigt! Det va skoj

 

Sen hade jag oturen att träffa henne igen, vilket var lika roligt det. Fast denna gång spelade vi monopol (jag vann!) och åt slagstaglass.

Sen åt jag även hembakad pizza, men bilden på den levde sitt egna lilla liv och ville inte vända sej åt rätt håll.. Så ni får vara utan den helt enkelt, hoppas ni överlever!      

ni får bild på detta istället.

Hade även här om dagen lunch dejt med pappa med got mat på stan, vilket va väldigt fint.


Och nu har jag finaly fått tag på Erika, så ska cykla till henne snart. Får se vad vi hittar på (hppashoppashoppas vi badar, man smälter ju typ bort i denna värme!!) Så vi ses väl en annan gång, i guess!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hermansson - 14 augusti 2016 20:01

  Man skulle ju kunna hoppas på att anledningen till att det vart helt dött här de senaste typ 3 veckorna är för att jag vart upptagen med att göra en massa roliga saker. Men ska jag vara ärlig så har jag knappt gjort något alls sen Åhus.. Det har...

Av Emma Hermansson - 27 juli 2016 18:38

                                                Förra veckan fick jag äntligen spela Åhus igen! Va fyra år sen sist och har verkligen saknat det då Åhus är höjdpunkten på året i handbollsväg I år hade vi ett eget lag anmält,...

Av Emma Hermansson - 9 juli 2016 22:08

  I måndags och tisdags jobbade jag mina förmodligen enda gånger för i sommar. Väldigt skönt att vara ledig nu i sommar men mindre skönt att vara fattig. Men tror att livet som arbetslös pasar mig rätt bra då jag inte klarar av att gå upp på morgna...

Av Emma Hermansson - 24 juni 2016 22:41

Spenderades som vanligt med kusinerna från Norge och mormor och morfar. Gick dessutom och plockade blommor med min moster som vi sen gjorde kransar av och blev faktiskt riktigt nöjd med min! ...

Av Emma Hermansson - 20 juni 2016 15:17

Igår hade jag och mina kompisar planerat en överrasknings fest för våran kompis då hon fyllde 17 i lördags. När hon kom hem blev hon minst sagt överraskad då vi alla hoppade fram framför henne, så vi lyckades verkligen göra en överraskning för ...

Ovido - Quiz & Flashcards