Emma Hermansson

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

en flickas favoriter

Av Emma Hermansson - 24 juni 2014 13:57

 

1. Fullständigt namn?

Emma Birgitta Hermansson


2. Hur gammal är du?

jag är 15 år, 3 månader och 17 dagar.


3. Vad har du gjort idag?

Ingenting, vaknade en sisådär runt halv 11, gick upp och åt frukost och satte mej sen vi skrivbordet och skrev.


4. Vad är du rädd för?

döden.


5. Vilken film såg du senast?

The first time (fast har sett en hel del serier efter den..)

 

6. Tre saker du älskar?

älskar så mycket mer än bara tre saker juu.. men min familj, serier och mat


7. Är du besatt av något?

tv-serier, att äta.. och att fotografera


8. Favorit färg?

ljus/gammeldags rosa, annars alla ljusa färger


9. Vilket stjärntecken är du född i?

fiskarna


10. Hur går du helst klädd?

mjukisbyxor, mammas duntofflor och en stor tjocktröja

 

11. Favorit godis?

choklad, surt eller zoo apor, men det mesta funkar för mej


12. Vilket är ditt bästa ämne i skolan?

Idrott helt klart, annars funkar hemkunskap och teknik också.


13. Vad är du på för humör just nu?

ganska deppig, full av humörsvängningar och trött (och vääldigt ensam, om det nu räknas som humör)


14. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

mjölk, choklad, mackaroner, frukt/grönsaker och falukorv


15. Favorit sång?

har tyvärr ingen

 

16. Vilken är din favorit högtid?

julen


17. Vilken färg är dominerande i din garderob?

ingen aning, orkar inte kolla


18.  Favorit sport?

handboll


19. Har du kysst någon?

jepp


20. Vem smsade du med senast?

om det räknas att kika så Erika, annars mormor

 

21. Favorit artist?

har ingen, lyssnar mest på det pappa sätter på, och det gillar jag ju så har inte orkar favorisera någon annan artist.


22. Favorit djur?

kattungar annars typ alla djur förutom småkryp o sånt


23. Senaste personen du hjälpte?

hjälpte mamma och Amanda med att ta ut en spindel


24. Vilka yrken har du provat på?

typ hjälpreda på ica, dagistant, barnvakt och städare


25. Random fakta om dej?

jag är oerhört avundsjuk av mej, väldans töntig, lätt irriterad och jag älskar att vara flummig  

26. Vad lyssnar du på just nu?

surret från datorn och ett bi som försöker ta sej ut genom mitt stängda fönster


27. Tre saker du hatar?

mej själv, orättvisor och betyg


28. Vart i världen skulle du vilja befinna dej nu?

spanien (det är bara 37 dagar kvar nu, wiihoo)


29. vem blev du arg på senast?

Amanda, möjligtvis Erika och Ida också


30. Vad ska du göra nu?

Cykla till öb med pappa i hopp om att köpa en bok för en tia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hermansson - 14 augusti 2016 20:01

  Man skulle ju kunna hoppas på att anledningen till att det vart helt dött här de senaste typ 3 veckorna är för att jag vart upptagen med att göra en massa roliga saker. Men ska jag vara ärlig så har jag knappt gjort något alls sen Åhus.. Det har...

Av Emma Hermansson - 27 juli 2016 18:38

                                                Förra veckan fick jag äntligen spela Åhus igen! Va fyra år sen sist och har verkligen saknat det då Åhus är höjdpunkten på året i handbollsväg I år hade vi ett eget lag anmält,...

Av Emma Hermansson - 9 juli 2016 22:08

  I måndags och tisdags jobbade jag mina förmodligen enda gånger för i sommar. Väldigt skönt att vara ledig nu i sommar men mindre skönt att vara fattig. Men tror att livet som arbetslös pasar mig rätt bra då jag inte klarar av att gå upp på morgna...

Av Emma Hermansson - 24 juni 2016 22:41

Spenderades som vanligt med kusinerna från Norge och mormor och morfar. Gick dessutom och plockade blommor med min moster som vi sen gjorde kransar av och blev faktiskt riktigt nöjd med min! ...

Av Emma Hermansson - 20 juni 2016 15:17

Igår hade jag och mina kompisar planerat en överrasknings fest för våran kompis då hon fyllde 17 i lördags. När hon kom hem blev hon minst sagt överraskad då vi alla hoppade fram framför henne, så vi lyckades verkligen göra en överraskning för ...

Ovido - Quiz & Flashcards