Emma Hermansson

Alla inlägg under april 2014

Av Emma Hermansson - 8 april 2014 21:45

Tisdag. Dagen före konserten imorgon alltså. Vi kan låtsas att jag är pepp. Har försökt att peppa upp mej genom att klippa mej. Bild kommer någon gång. Sen har jag haft hk, idrott då jag blev jätte sur pga dåligt folk. Och sen det fina regniga sverige vädret, regn. Har ju gjort mej extremt peppad också. (Noot)

Av Emma Hermansson - 6 april 2014 20:47

Försöker dämpa söndags ångesten med nybakade muffins.
Idag har jag införskaffat mej ett par nya byxor och ett par nya löparskor, eftersom mina jag har nu börjar bli försmå. Sen har jag vart hos farmor en stund.
och imorgon börjar sista veckan inna lov. En konsert ska göras, och allt arbete det innebär. Så det är bara att peppa peppa nu.

Av Emma Hermansson - 4 april 2014 22:44

Lite såhär spontant tog hem 2 fina kompisar på besök. Cyklade till ica för att köpa frukt och choklad för att sen cykla hem igen för att inviga min nya choklad grejsimojs, ha det chillipill, titta på film och äta en massa gott.
Fredags mys på hög nivå

Av Emma Hermansson - 1 april 2014 19:30

 

Tisdagen den första April. Det är idag det. Har ni lurat någon? Det har jag, jag har

lurat ganska många faktiskt. Fast det roligaste buset va det vi gjorde på våran

idrotts vikare, och hans reaktion på det.

Men annars då? Jo, här i lilla Eskilstuna börjar det bli vår, så jag har börjat bosätta

mej i mina kära converse¨, där jag tänker stanna tills det blir sommar och man kan

ta av sej skorna helt. Solen har börjat titta fram, lika så allas solglasögon och

blommorna på marken. Snart kan man förhoppningsvis börja cykla till skolan utan

att förfrysa fingrarna och räkna ner dagarna till sommarlovet. (vilket jag redan börjat

med, 63 dagar är det kvar) Och jag får mer och mer vår feeling för varje dag som går,

och jag har börjat längta något enormt till sommaren och alla somriga saker.

Ovido - Quiz & Flashcards