Emma Hermansson

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

nytt i garderoben

Av Emma Hermansson - 17 april 2014 18:59

 Här är lite saker jag införskaffat mej själv det senaste taget.Tyvärr har jag inte orkat ta kort på hur min nya frisyr blev än. Men kan säga er att den är kort, typ axlekort, och att jag är väldigt nöjd. (för det sägerju verkligen er något.) Men bilder kommer väl såsmåning om innan det hunnit växa ut igen.

     

För någon söndag sen, då jag och bitar av min familj tog en sväng på stan såg jag dom här byxorna ligga på en hylla inne på rut&circle. Och jag tyckte om dom, så jag köpte dom. Skärpet som sitter i följde inte med, utan det är mitt egna. Men jag tyckte det passade till så jag satte dit det.


Ps. förlåt för lite dåliga bilder. Men det är lite svårt att på ett bra sätt få med ett par långa byxor på en bild.. Ds    

Och idag då jag tog en sväng på stan med mina kompisar, köpte jag dom här 2 linnena inne på bikbook. Dom är dock lite stora och har jätte långa axelband. Men då jag föll för det blommiga linnet tyckte mina kompisar att jag skulle köpa det röda också då det var 2 för 99kr.  Så jag gjorde det, och mamma har lovat att hjälpa mej sy upp axelbanden, så dom kommer nog bli mer lagom då.    

Sen har jag haft en liten test burk som jag fått av min kompis med denna salva i. Och då den här om dagen tog slut bestämde jag mej för att köpa en egen då jag tycker den är väldigt bra. Så det gjorde jag. (tips, tips till er som vill "återfukta" eran torra hud osv. Hjälper verkligen och själv tycker jag den är as bra.)  

Sen köpte jag ett torrshampo som jag hade tänkt testa. Har hört att den ska vara bra och denna tyckte jag luktade gott också.

Men egentligen behöver jag inte ett torrshampo, då jag tränar och duschar så mycket ändå. Men som min kompis sa: Om man har lockar och inte vill tvätta håret så dom försvinner, är det en jätte bra grej att ha/använda. Och jag brukar också tycka att lockarna är finare efter en dag eller så, då dom lagt sej lite.

Så jag bestämde mej för att köpa en flaska. (säger man flaska?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Hermansson - 14 augusti 2016 20:01

  Man skulle ju kunna hoppas på att anledningen till att det vart helt dött här de senaste typ 3 veckorna är för att jag vart upptagen med att göra en massa roliga saker. Men ska jag vara ärlig så har jag knappt gjort något alls sen Åhus.. Det har...

Av Emma Hermansson - 27 juli 2016 18:38

                                                Förra veckan fick jag äntligen spela Åhus igen! Va fyra år sen sist och har verkligen saknat det då Åhus är höjdpunkten på året i handbollsväg I år hade vi ett eget lag anmält,...

Av Emma Hermansson - 9 juli 2016 22:08

  I måndags och tisdags jobbade jag mina förmodligen enda gånger för i sommar. Väldigt skönt att vara ledig nu i sommar men mindre skönt att vara fattig. Men tror att livet som arbetslös pasar mig rätt bra då jag inte klarar av att gå upp på morgna...

Av Emma Hermansson - 24 juni 2016 22:41

Spenderades som vanligt med kusinerna från Norge och mormor och morfar. Gick dessutom och plockade blommor med min moster som vi sen gjorde kransar av och blev faktiskt riktigt nöjd med min! ...

Av Emma Hermansson - 20 juni 2016 15:17

Igår hade jag och mina kompisar planerat en överrasknings fest för våran kompis då hon fyllde 17 i lördags. När hon kom hem blev hon minst sagt överraskad då vi alla hoppade fram framför henne, så vi lyckades verkligen göra en överraskning för ...

Ovido - Quiz & Flashcards