Emma Hermansson

Alla inlägg under mars 2014

Av Emma Hermansson - 10 mars 2014 18:27

 

I fredags var det en väldans bra, för jag fyllde år som ni förmodligen redan vet. Och det är ju alltid lika kul att fylla år lixom.

I lördags var det game day, och vi spöade stallarholmen med 31-13.
Sen på eftermiddagen var jag o Amanda på Leo's lekland och sprang runt och passade 2 små barn vi ska sitta barnvakt åt lite då och då. Och jag undrar om jag o Amanda lekte mer än va dom gjorde...
Och på kvällen var det mello mys med en massa godis.

Och igår åt jag american pizza för kanske sista gången på vääldigt länge eftersom dom ska gå i konkurs eller något. Sen cyklade även jag och pappa till ellfolk för att se på när 98:orna spöade skiten ur ett stackars lag jag ej kommer ihåg namnet på. Men för övrigt så var det en chillig dag.

Av Emma Hermansson - 7 mars 2014 22:47



Detta (bortsett från mobilen jag fick för ca en månad sen) var nog det bästa paket jag fick idag. 

Ja då va man 15 nu då, får göra en massa saker nu som ja inte fick göra igår. Hur känns det? Jo, precis som igår. Typ. Men har iaf haft en bra dag idag, fick a-b på mitt matte prov, fick fint paket av min bästa Erika, tårta, en massa andra bra paket och ett par stycken gratulationer.
Nu ska jag leva livet och bara köra på!

Dethär fick jag av min fina Erika.

Dethär fick jag av min fina Erika.

Av Emma Hermansson - 6 mars 2014 21:23

Min sista dag som fjortonåring har jag utnyttjat och njutit av på alla möjliga vis. Till och börja med sov jag länge, typ till halv 9, sen hade jag friluffsdag med Erika och Agnes (o en massa andra från skolan) s3n slutade jag superduper tidigt och åkte hem och gjorde lyx mellis och bara njöt av mina sista stunder som fjortonåring.
Jag säger nu Hejdå till alla här för sista gången som fjortonåring. Nästa gång vi ses är jag femton o det kommer vara azum!

Bjuder på den bilden pappsen!

Av Emma Hermansson - 5 mars 2014 20:59

Jag har genomlidit en dag fylld med uppspel, hemska so redovisningar, dans och spanksa glosor.
Imorgon ska jag genomlida en frilufsdag, som inte lär bli så svårt.
Och på fredag är det min födelsedag och det lär definitivt inte bli så svårt att genomlida.

Av Emma Hermansson - 4 mars 2014 18:26

Idag har jag firat att det inte vart någon symfoni med att tränat crossfit, skrivit matte prov och ätit semla.
Och det är bara 3 dagar kvar tills jag fyller.

Av Emma Hermansson - 1 mars 2014 20:42

Första mars idag. Bara 5 dagar kvar tills jag fyller och imorgon ska mormor och morfar gratta mej. Och idag har jag vart på skolan.. Jippii, va på skolan en lördag lixom.. (va även på skolan till kl.9 igår..) hade konsert men stora symfonin, vilket va rätt kul faktiskt. Men ända.
Nu är det mello mys som gäller. Beach 2014 får nog bli beach 2015 eller något sånt. Men what ever. Ha en bra lördag pepöl.

Ovido - Quiz & Flashcards