Emma Hermansson

Alla inlägg under februari 2014

Av Emma Hermansson - 13 februari 2014 21:22

Denna tid har jag typ drunknat i prov och läxor. Fast är väldigt glad, för båda proven kändes toppen. Så det va kul.
Sen så har jag råkat passera en häst eller två, ätit ett semlogram, haha man måste tro att jag är jätte fet eller något med tanke på all mat jag äter o lägget ut.. Men sen har jag iaf typ mest gått runt och snorat, ätit choklad och vart allmänt glad bara.

Av Emma Hermansson - 9 februari 2014 20:12

 

Dämpar söndags ångesten med att gå o titta på bio. Mys.

Av Emma Hermansson - 7 februari 2014 20:20

I onsdags bakade jag chokladbollar lite alldeles för sent på kvällen.

I torsdags (igår) stod jag i uppis och åt varma mackor med choklad mjölk med min bästaste plutt? (vi åt faktiskt inte bara mackor utan vi sålde dom också)

Och idag hade jag sällskap med fina kompisar hem, sprang i spöregnet efter en buss som sen åkte ifrån oss. Spelat någon urtråkigt konsert och snott bullar.
#badass

Av Emma Hermansson - 4 februari 2014 14:34

Hittills har jag bara sovit, ätit lyx frukost, tittat på frost. Som typ är världens gulligaste film. Tittat på pll på tv och bara typ njutit över att det är så u n d e r b a r t att vara ledig från skolan.
Och nu sitter jag på bussen på väg till skolan för att ha utvecklings samtal och fiol lektion. Får se om det blir orkester också. Men hoppas jag slipper den.

Av Emma Hermansson - 2 februari 2014 22:11

Har visst inte kikat in här på ett tag nu. Ber om ursäkt för det. Men får väl skylla på att jag har haft fullt upp med att spela handboll, gå runt i fula mössor, leta strumpor och gråta en skvätt över att våran tid usm är förbi. Vilket är riktigt synd eftersom vi skulle gått vidare om dommarna inte kommit från en annan planet. Menmen, antar att man inte bara kan skylla på dom. Så är nog lite nöjd ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards