Emma Hermansson

Alla inlägg under december 2013

Av Emma Hermansson - 15 december 2013 18:03

Har inte haft så mycket tid till att blogga eftersom jag har spelat handboll hela helgen. Vi spelade ungdoms sm steg3, och det va grymt kul! Efter en katastrof match vi gjorde igår så kom vi igen och vann båda matcherna idag. Så vi blev grupp 1a och kom vidare till steg4! Så vi är typ lagom glada och nöjda nu!

Ps. Trevlig tredje advent allihopa. Ds.

Av Emma Hermansson - 13 december 2013 18:33

Av Emma Hermansson - 11 december 2013 18:40

Har haft typ as många uppsatser att skriva klart. Kind of as tråkigt. Har haft fin besök mitt i veckan av några roliga filurer. Och besökt frisören har jag visst också hunnit göra. Så här har ni innan jag klippte mej bild. ?

Och här har ni hur det blev.? Jag är faktiskt väldigt nöjd, men det va svårt att få några fina/bra bilder.. Och så bred som jag ser ut att vara på den högst upp till höger, jag är faktiskt inte såå bred.. Bara så ni veet..

Av Emma Hermansson - 7 december 2013 15:51

Åkte till frisören i hopp om att klippa mej. Men eftersom hon hade hela 4 kunder idag så hann hon inte med mej.. Handlade massa mat i förberedelse till att några kompisar skulle komma hit lite senare, åkte hem och fick reda på att dom inte kunde komma idag för att en utav dom har blivit sjuka. Och vart hemma hela dagen istället för att spela handboll och vara med på breddlägret pga att jag fortfarande hostar och snorar. Hejdå Sörmlands laget, hejdå handbolls karriären, hejdå alla glada och icke glada människor där ute.

Av Emma Hermansson - 6 december 2013 19:34

Har varit sjuk, så har inte haft något att blogga om. För hur kul är det o läsa om någon som är sjuk lixom. Man blir ju nästan sjuk själv bara av att läsa det lixom.
Men iallafall så har den andra snön kommit idag( alla säger första men det kom faktiskt lite snö i typ oktober/september också) så nu är marken officiellt helt vit och inte bara i min fantasi. Sen så har jag mest snorat, skrivit matteprov, dansat och hostat.
Trevlig snöig fredag everybody ?

Av Emma Hermansson - 1 december 2013 18:35

Dear december, make my wishes come true! ?

Ovido - Quiz & Flashcards