Emma Hermansson

Alla inlägg under november 2013

Av Emma Hermansson - 12 november 2013 20:41

Rätt hyfsad tisdag ändå som börjas med att baka hallongrottor. Måste säga att det är helt okey faktiskt. Sen så har väl allt flytit på. Lite svenska, idrott, fysik, matte med världens bitchigaste vikarie. Osv.. Sen fick jag reda på att jag får vara med i Riga-projektet. Jippii!! Och sen fick jag reda på att jag inte fick åka och kolla på Amandas match. Suck!!

Av Emma Hermansson - 10 november 2013 15:07

Grattis världens bästa pappa på Fars-dag. Älskar dej. ?

Av Emma Hermansson - 8 november 2013 18:31

Hemska hemska vecka. Äntligen fredag. Denna vecka har jag haft spanska prov, som jag inte vill prata om för jag har kommit på typ tuusen slarvfel jag gjort. Idag hade jag engelska prov, som jag inte heller vill prata om.. Fast hittills har jag bara kommit på typ hundra slarvfel.. Och på köpet av allt hemskt så avslutades veckan med beep- test. Fast det vill jag prata om för fast jag var förkyld så slog jag alla tjejer i klassen + den bästa killen med 3 längder! ( :-) ) och så har vi fått vår skolkatalog, äntligen, och sen har resten vart botten!.

Ps. Är faktiskt rätt nöjd med klassfotot, för jag tycker inte jag blev såå ful... Ds.

Av Emma Hermansson - 6 november 2013 19:24

För någon dag sen hittade mamma och pappa min gamla glassmaskin i skrubben.

[Bild]

Så jag och Wilma bestämde oss för att göra glass. Idéen tyckte vi va jätte bra och rolig. Ända tills vi hade setat i evigheter och vevat utan att det blivit något. Och det blev jue aldrig något heller!..

[Bild]

Så vi gav upp och la smeten i en riktig glassmaskin istället.

[Bild]

Men vi lyckades iallafall med smeten, för glassen blev god!

Ps. Ett tips till er som vill göra egen glass. Köp färdig glass istället, mycket smidigare och smartare. Ds.

Av Emma Hermansson - 3 november 2013 18:22

Sista dagen på höstlovet.. Suck.. Vaknade väldans sent eftersom att jag satt vaken med Amanda och Louise till efter tolv slaget och kolladepå film och åt godis igår.
Sen gick jag i regnet med Amanda på stan och införskaffade mej dom första julklapparna jag ska ge bort i år. Och sen så köpte jag typ världens godaste stickade kofta till mej själv för att jag tyckte jag var värd den. Efter det gosade jag ner mej i den framför ett avsnitt av Person of Interest, åt söndags mat och åt lite choklad pudding som blev kvar från igår.
Hur har erat lov vart?

Ovido - Quiz & Flashcards