Emma Hermansson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma Hermansson - 9 oktober 2013 13:00

 

€ Jag tycker om att åka slalom.

€ Jag tycker inte om att ha mycket kläder på mej.

€ Jag har jätte svårt att sova om det är varmt eller för ljust.

€ Jag har jätte mycketsaker på väggarna i mitt rum.

€ Jag älskar min griffeltavla jag köpte i sommras.

Av Emma Hermansson - 8 oktober 2013 18:36

Idag fyller världens bästa morfar år, så alla kan ta och gratta honom nu tycker jag.

Av Emma Hermansson - 5 oktober 2013 21:19

   

Idag har vaknat på en luftmadrass i någon annans rum, stekt pannkakor till frukost i någon annans kök, druckit choklad i någon annans mugg, letat efter en bortsprungen hamster som sen kom tillbaka, sålt fika till en massa glada människor som skulle på konsert och ätit hemmagjord pizza till kvällsmat för andra kvällen irad.


Ps. Om du läser detta jassi, tack för att jag fick sova på din luftmadrass i ditt rum, steka pannkakor i ditt kök och ockuperat din tid det senaste dygnet. Jag har tyckt om det. Ds. 

Av Emma Hermansson - 4 oktober 2013 22:07

Idag är det kanelbullens dag, så jag hoppas alla har ätit en bulle. Det har iallafall jag. Och sen så har jag följt med fina jassi hem, där jag tänkte spendera natten. Så vi hälsar alla ni där ute en trevlig kanelbullens kväll!

Av Emma Hermansson - 2 oktober 2013 13:15

 

€ Jag skulle vilja kunna flyga som en fågel.

€ Jag vill åka jorden runt.

€ När jag blir stor vill jag ha 2 till 3 barn.

€ Jag vill åka på cykel semester med en kompis.

Ovido - Quiz & Flashcards