Emma Hermansson

Alla inlägg under september 2013

Av Emma Hermansson - 16 september 2013 20:38

 

Idag har det vart en väldans oseriös måndag. En väldans bra sånn också.

Har cyklat omkring med Eve i regnet, ätit bullar med flädersaft hemma hos hennes syster när hon inte var hemma med hennes kompis (ni hör jue hur segt det låter?), börjat måla nasse på min mapp i bilden, vart "the girls in the corner" på so (as usual) och bara skrattat hela dagen. Och såhär har cirkus hela min måndag sett ut.



Av Emma Hermansson - 14 september 2013 12:11

Har setat i bio mörkret och kollat på för premiären av "flygplan". Som faktiskt var väldigt bra.

Av Emma Hermansson - 13 september 2013 21:21

 

Idag har jag gått omkring i hopp om att få lite tur såhär på fredagen den 13, haft engelska glosor, irat omkring i en skog och fått skrapsår på benen, räknat en massa krångliga tal och grattat världens finaste person på födelsedagen!!

Ett fjorton falldigt leve på födelsedagen Ellen! hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaa!! :-)

Av Emma Hermansson - 11 september 2013 18:53

 

¤ Jag älskar att gunga jätte högt i alla sorters gungor, och det har jag gjort ända sen jag va liten.

¤ Dom bästa serietidningarna är Kalle Anka och Bamse.

¤ Jag älskar att gå i myskläder.

¤ Jag hatar att plugga.

¤ Jag tycker om att fotografera med Ellen.

Av Emma Hermansson - 9 september 2013 20:54

Idag har det vart en väldans bra måndag måste jag säga. Jag har virkat lite på min grytlapp, fått min iPad i skolan (så himla hyper glad!!) och börjat starta igång den, vart med Ellen och tagit roliga bilder och firat mamma och pappa på deras 13 bröllopsdag.
Och bara vart helt allmänt glad osv osv.

Av Emma Hermansson - 8 september 2013 21:06

Den här helgen har mitt hem vart på handbolls planen. Där har jag tillsammans med världens bästa tjejer vunnit över Sveriges bästa 99:or och vunnit cupen för tredje året irad!

Av Emma Hermansson - 7 september 2013 08:52

Har inte hört av mej på ett tag nu. Förlåt.
Men tänkte berätta lite snabbt att sen vi sågs sist så har jag ätit årets sista slagstaglass, spelar alternativ brännboll, gjort goda gärningar åt Agnes och klinkat let it bee på ett piano. Och nu är det cup som står övers på "att göra listan" så vi syns när vi syns. Som vanlig.

Av Emma Hermansson - 4 september 2013 10:45

 

¤ Jag fyller år den 7 mars.

¤ Jag skaffade min blogg den 16 april 2012. Så jag har haft den i lite mer än ett år nu.

¤ Jag älskar att läsa böcker och det är det jag gör mest på min lediga fritid efter handbollen.

¤ Jag är en utan dom snabbaste i mitt handbolls lag.

¤ En utav mina högsta önskningar är att hitta någon jag älskar som älskar mej lika mycket tillbaka.

Ovido - Quiz & Flashcards