Emma Hermansson

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma Hermansson - 11 juli 2013 10:20

Nu bäre av ut på äventyr med ellen.

Av Emma Hermansson - 9 juli 2013 19:58

Idag har jag mest ätit jordgubbar men emellan allt jordgubbs ätande har jag ändå hunnit med att plocka dom, fikat på ett mysigt café, gjort födelsedags kort, fått lite gäster, möblerat in altanen, badat och ätit jordgubbar med glass, ätit ännu mera jordgubbar och tittat på röjar-ralf (han är en såå härlig filur)

Av Emma Hermansson - 7 juli 2013 20:52

Första dagen hemma efter Partille har jag spenderat med familjen, på golvet i uterummet i full färd med att olja in det, på stranden i solen, djupt försjunken i en braig bok och så har jag klagat en del på min svidande blåsan på fingret jag fick när jag oljade golvet.

Av Emma Hermansson - 6 juli 2013 15:12

Har haft en helt amazing vecka med handboll, goa vänner och skrapsår på knäna. Har fått en upplevelse för livet och den tänker jag spara! Det har vart så grymt!

Av Emma Hermansson - 5 juli 2013 18:39

Vann första matchen men åkte ut i andra (sextondel) så nu har vi duschat och väntar på mat på campingen

Av Emma Hermansson - 4 juli 2013 16:36

Storvinst i båda matcherna och nu taggar vi Liseberg med några random killar!

Av Emma Hermansson - 3 juli 2013 22:08

Idag har vi vunnit två av två matcher, spelat i regnet o hart jätte kul!

Av Emma Hermansson - 2 juli 2013 20:09

     

Så himla mäktigt! Sitter i en fullsmockad Scandinavium på invigningen av Partille! Så grymt!

Ovido - Quiz & Flashcards