Emma Hermansson

Alla inlägg under december 2012

Av Emma Hermansson - 24 december 2012 19:08

Efter en mysig stund hos farmor med kusinerna åker vi nu hem mätta och belåtna av gröten, nöjda och glada över alla fina paket vi fått och över att våra paket blev bra! och att pappa inte somna under Ferdinan...;)
så det blev nog en väldigt lyckad jul trots allt! ;)

Av Emma Hermansson - 24 december 2012 14:19

Har öppnat en hel drös med julklapp, tittar på julkalendern (det e jue nästan ett måste, ellerhur??) ätit julmat och bara myst!
Och nu är jag på väg till farmor och kusinerna för att fira jul där också! (första gången vi e borta på julafton på flera år)

så till er alla från oss(mig) alla, en riktig god jul!!<3

Av Emma Hermansson - 23 december 2012 18:54

Tittade på julkalendern, dekorerade ett pepparkakshus, va ute i snön med wilma, bytte julklapp med ellen. fick världens finaste sak. tack för det ellen!
fixade julkort (ni kanske får bild en annan gång) rullade egna köttbullar och tryckte egna hamburgare.
det är det jag har gjort hittills på dan före dan före doppare dan 2012!<3

Av Emma Hermansson - 21 december 2012 16:35

Nu är det äntligen jullov! ;) efter 8:ornas cabare och efter att vi fått våra betyg (som va bra!) kunde vi glada säga att vi fått jullov!! ;D
Och efter det har jag strövat omkring på stan i jakt efter dom sista julklapparna men familjens alla tjejer!♥


Ps. förlåt för att jag inte bloggar så mk, ska bli bättre på det lovar!:/ Ds.

Av Emma Hermansson - 19 december 2012 14:32

Har vart i vilsta hela dagen, för att åka pulka och frysa! Fast vi hade rätt kul bortsett från att vi har ont typ överallt nu!... ;)
Så nu ska jag gå och vira in mig i en mysig filt och titta på film med Amanda!♥

Av Emma Hermansson - 17 december 2012 22:04

Superdupermegapega dålig bild, men har fått tillbaks min fiol idag(nyss)!!!! :D<3 och en ny stråke!! :D happy!!! :D :p

Av Emma Hermansson - 13 december 2012 20:33

Världens sötaste unge hade lucia tåg i köket för mig och mamma! :p<3

Av Emma Hermansson - 13 december 2012 12:56

Efter att man gått upp jätte tidigt för
att ha lucia för skolan, slutat vid 11 och gått på stan och köpt julklappar med Madde och Erika sitter man nu och har lucia fika med underbara vänner!:)<3

Ovido - Quiz & Flashcards