Emma Hermansson

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Hermansson - 17 november 2012 15:01

Har precis kommit hem från lager 157.
Var där med Amanda, mormor och morfar! Det var jätte kul för jag/Amanda fick massor med kläder!
Köpte bla konsert kläder till nästa helg + en hel drös med andra kläder(typ bara en massa tröjor)
Så nu ska jag slappa lite med att läsa min jätte braiga bok, så jag orkar gå på
min kompis kalas i kväll! ;)

Av Emma Hermansson - 13 november 2012 13:52

Fysik lektion med sötaste Eve!<3
Och vi jobbar jätte bra!.... (sitter och läser alla barnen skämt!) ;)

Av Emma Hermansson - 10 november 2012 16:01

Sitter nu i bilen på väg hem från Motala där jag spelat en serie match i handbollen! Det gick väl sådär för mig i första halvlek.. Vi ledde med 9-5 i paus och vann sen matchen med 25-9! Då det även gick bättre för mig i andra halvlek, då jag gjorde 3 kontrings mål! :)

Av Emma Hermansson - 9 november 2012 21:56

Har precis kommit hem hem från en typ fritids gått! Var där med Ellen och vi va även dom enda där förutom dom som jobba! :)
Vi bakade en hel massa choklad bollar och fikade på typ alla sorters kakor vi kunde hitta i skåpen, spelade rummikub och hade jätte kul! :D<3
Bra avslutning av en super bra och rolig skol vecka! ;)

Av Emma Hermansson - 6 november 2012 19:50

Idag i skolan på idrotten hade vi Beep-test!.. Var jätte nervös över hur det skulle gå eftersom det är jätte många av tjejerna i klassen som träna något!.. Men det gick bra, för jag sprang mest av alla tjejer! :) (slog även den bästa killen)
Så det va lite kul tycker jag....! :D

Av Emma Hermansson - 5 november 2012 19:51

Idag var det första skoldagen efter lovet!
Det var jätte kul och skönt att vara tillbaka igen!. Bortsett från att jag var jätte trött efter cupen..
Och det blev extra kul i skolan idag, för vi hade orkester istället för bruks och så hade vi ingen engelska så vi slutade tidigare! Så jag, Ellen, Lovisa och Klara åkte ner till stan och biblioteket. Sen följde dom med mig hem och åt, spelade lite kort, pratade och studsade bollar i regnet!.. XD

Av Emma Hermansson - 4 november 2012 18:01

Efter en jätte rolig handbolls helg åker vi nu hem med en guld medalj runt halsen!
Och efter att vi förlorat alla grupp spels matcher går vi och vinner Bslutspel! :D
99:orna vann också B-slutspel och 97:orna kom 2:a i B-slutspel!

Av Emma Hermansson - 2 november 2012 20:52

Har inte gått jätte bra för oss idag... Men har/har haft jätte kul iaf!
Och just nu sitter vi på rummet och jag och mickis äter klubbor som lyser!... :D

Ovido - Quiz & Flashcards