Emma Hermansson

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Hermansson - 10 juni 2012 19:00

Pettersons runda är en jätte bra runda om man vill gå och njuta av sommaren med en kompis, chilla, ta lite kort med kameran, prata, och bara ha det mysigt!♥ + att man får ju lite motion av att gå.. ;p


Det är vad jag har gjort idag efter att jag kom hem från landet efter dansträningen. och så har jag ju ätit också såklart! :)<3

Lägger upp bilderna sen.

Av Emma Hermansson - 8 juni 2012 10:22

I can always make yuo smile. But I can't force yuo to like me!

 But you do not show that you hate me!

  

Av Emma Hermansson - 7 juni 2012 20:16

Dagen idag har varit jätte bra!

Typ en perfekt sommarlovs dag! ;)♥

och den avslutas med rabarber paj och NCIS! + lite TV.  :D I reklamen blir det dataspel med Amanda! x)♥

Av Emma Hermansson - 6 juni 2012 09:45

Ja.. Idag är det sommarlovets första dag! (för mig)

Och den ska jag tillbringa med min gulliga lillasyster Wilma! :)♥

Vi ska vara hemma nu på förmiddagen och sen till lunch ska vi gå över till mormor och morfar.:D


ååh.... vill men vill inte ha sommarlov.... :(

Av Emma Hermansson - 5 juni 2012 19:23

Vet inte om jag ska skratta eller gråta?? :'(

Vill ha sommarlov men vill inte gå ut 6:an och splittras från klassen! :'(

Men nu är det över... Nu har jag sommarlov! :D

Fast det va lite tråkigt för jag hann inte säga hej då till alla! :(♥


Ni kan få några bilder från det i morgon eller något. :) om ni vill??


Kommer inte uppdatera så jätte mycket under sommaren nu, så bli inte besvikna. Men tänker lixsom inte sitta vid datorn hela sommaren!♥


SLAGSTA 6A VI ÄR BÄST!!!!♥ NI KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA!!!♥ Saknar er redan! :'(♥

Av Emma Hermansson - 2 juni 2012 16:51

nu är jag trött på det här vädret! >:(

det har spöregnat och blåst storm hela dagen! och det står att det ska vara sommar i almanackan! jag fattar inte riktigt det! :| :(


men man kan göra roliga saker innen också! :) t ex har jag städat ett skåp med mamma, vart på tuna park med emilia, börjat med ett kort till erik, läst min bok och nu sitter jag här vid datorn och halv sneglar på ice age med wilma! :D♥<3


Av Emma Hermansson - 1 juni 2012 20:02

Det har regnat nästan hela dagen idag!

Och vi skulle vara ute vid Slagsta och titta på fotboll! Hur kul va det när det regnade och va kallt!?? :|


Det blev bättre efter fotbollen, för då var jag med Emilia! :D

Och vi hade som vanligt jätte kul!<3


Men nu ska jag gå och mysa och titta på Let's dance finalen! :D<3

Heja Molly och Anton!♥


See yuo later aligator! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards